Alla inlägg under maj 2009

Av Natalie - 28 maj 2009 00:13

imorgon har jag sovmorgon, så jag tillåter mig att göra följande.


Göra:

- kolla sj och eniro

- lyssna på p3

- vara vaken lite extra utan s.k ångest


Tänka:

- det är ju smartare att köpa sista minuten-tågbiljetter på tradera. det är ju så mycket billigare. Dock tror jag att det kanske kan köra ihop sig med rutterna jag planerar. men iallafall - smart! det går ju att krångla lite, ffs ;)

- på att jag älskar att förbereda och planera så att jag t.om "roar" mig med att kolla t.ex vart det finns uttagsautomater i Borlänge. Vad är grejen? Är det nödvändigt egentligen? Nej, men jag gör det ändå.

- att det är så roligt med bloggar och att blogga.

- att jag ändå borde lägga mig nu eftersom jag är efterblivet trött.



Mer info än så får ni inte för tillfället. Ska verkligen försöka komma ihåg att lägga in mer bilder, så att det blir lite omväxling. Är ju less på de bilder jag redan visat hundratals gånger, så jag lägger inte in någon ens bara för att pigga upp bloggens utseende lite.


OBS !!! Det är möjligt att jag i detta nu har allas vår älskling Günthers telefonnummer i min mobil. Det ni! Det är dock mycket möjligt att det är en författare med samma namn, eller helt enkelt någon privatperson som jag inte har någon aning om vem det är. Men vi får kolla upp det här! Tänk att busringa till mr gynthaa ;D


PS!

Det känns som att jag håller på att bli sjuk. Det värker i halsen och jag har ju hostat knäppt i några dagar. Hoppas inte det, dock : )

N

Av Natalie - 27 maj 2009 23:00

en slags inre ostyrka

ett slags fall i självbilden

en trötthet,

och jag saknar bättre andra tider.



Lyssnar på Veronica Maggio. Lyssnar på Havanna Mamma flera gånger efter varann. Jag vet bara att den är skön. Fult ord.

Av Natalie - 21 maj 2009 13:55

Idag är det en röd dag, och de flesta är lediga - inklusive jag! :D

har verkligen varit jättetrött de senaste dagarna - och det var skönt att sova lite längre idag :)

Jag är hungrig, och alla på msn äter/har ätit så jag ska snart äta något:) Är ensam hemma just nu för mamma och Louise är i charlottenberg. Louise jobbar på McDonalds så det är därför:)


Det var längesedan jag skrev, ska försöka komma igång lite mer nu ;) hihi

men nu måste jag kissa, så det blir inget mer just nu ^^

Av Natalie - 3 maj 2009 13:08

Hej!

Har haft några bra dagar nu, hade en extra dag ledighet i fredags :) var med Maja, Emma, Marie och Erica :)  Vi hade det kul, tältade och tog ett första maj-dopp (och en massa kort^^ ) i hamnen innan tolvslaget - var ju tvungen att fira födelsedagsbarnet Marie ;)

Sedan cyklade vi genom stan och skrek att vi hade badat - folk brydde sig otroligt lite, haha!


vad händer denna söndag då?

Jag har kollat lite på teve, och nu ligger jag här i sängen med datorn (inte bra, jag vet) och ska snaaart läsa spanska och se över vad jag ska säga på den engelska redovisningen om prostitution. Ska prata cirka fem minuter, tror jag.

Sedan ska jag ta ett bad innan jag placerar mig framför teven. One tree hill och Gossip girl - söndagskvällen är gjord!

Får se om jag hinner gå ut någon gång emellanåt också. Min cykel är kvar hos Maja, tar den imorgon.


Jag hörde på nyhetsvädret igår att det ska bli kallare framöver nu! Neeeeej, jag vill ha värme.

Något annat jag vill ha är besked om ifall jag får sommarjobb eller inte. Inom två veckor bör jag få veta det :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards