Direktlänk till inlägg 3 februari 2010

fucking onsdag

Av Natalie - 3 februari 2010 08:50

Godmorgon alla fanz.


Jag är hemma idag också..

Känns inte bra, men så är livet ibland. och två dagar en månad gör inget.

DOCK SKA MAN ANMÄLA SIG TILL FRILUFTSDAGEN IDAG, och jag vet inte vad jag ska göra. Får bestämma mig och ringa någon friend i skolan.


Nu ska jag göra frukost, sätta på The Man Who Cried och sedan direkt ner under täcket igen. det är bra.


Nyss så blev jag skiträdd för jag trodde att någon gick på övervåningen, men efter ett tag så förstod jag att det var mitt huvud som det dundrade i.  Härligt.

Fattar inte vad den här fucking jävla huvudvärken vill.


Ska stänga av datorn nu och göra som jag skrev. Messmörsknäckebröd och te får det bli.

Hej då

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie - 16 februari 2010 20:40

Hej på er dear fanz (okej, jag tycker att HanaPee är cool när hon skriver så, och eftersom jag själv känner mig ganska cool i vissa stunder så brukar jag också skriva så, lite då & då)   Nu är det så här : Jag ska krångla till det - eller förenkl...

Av Natalie - 14 februari 2010 12:03

Godmorgon på er.   den här helgen kan jag inte direkt sammanfatta. på flera sätt har den inte varit bra för mig, men på några sätt har den det.   Men jag laddar för en ny vecka ikväll. nu ska jag lägga mig med boken Väggen som vi har bo...

Av Natalie - 12 februari 2010 20:45

Hej hej!   Det har visst inte gått så bra med "försöka blogga mer", men jag har inte kommit ihåg det, och då är det la bra onödigt iallafall, hehe.   Okej, jag har ingen aning om vad jag ska skriva ärligt talat. Så hej då.     (haha, ...

Av Natalie - 9 februari 2010 14:11


   halloj!   Idag vare friluftsdag på skolan, så jag tog en kortpromenad - den skulle vara 2 ½ h, men varade i NÄSTAN en hel timme ;) Efter det gick jag och gymmade, och gick sedan helt ensam till matsalen där det som tur var fanns klasskompisa...

Av Natalie - 7 februari 2010 16:51

Hej!   dagen har spenderats i en bil, och framför datorn känns det som. Vid halv elva-elvatiden åkte jag o mamma mot hagforshållet för att hämta louise, och sedan tillbaka. Så det tog några timmar, och när vi kom hem så blev det dator, sedan ät...

Ovido - Quiz & Flashcards