Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Natalie - 2 februari 2010 15:59

fittdag.


åkte hem på lunchen idag, mår verkligen inget bra idag. Vilket some people inte verkar acceptera? Men skit i det, säger jag till mig själv.

Hela kroppen skrek "äntligen" när jag satte mig i bilen och fick komma från skolan, och ännu bättre var det när jag kom hem och lade mig i vilostolen med täcket över mig. Att  bara ligga där och andas, andas genom värken och bara skita i allt annat.

Huvudet håller fortfarande på att sprängas,  explodera, och det känns som att framförallt magen håller på att ångas sönder. Ungefär så är det jag känner.


Ska ta ett jävligt varmt bad sedan, kanske lyssna på musik. 

Om det inte är konstigt att lyssna på musik när man har en sådan förjävlig huvudvärk? Jo, Möjligtvis.

men jag älskar musik, och eftersom det inte ger någon skillnad i smärta om jag lyssnar på det eller inte så spelar det ju ingen roll; jag kan dock lura mig att det är pga ljudet jag har ont. Vilket är skönt, då man slipper oroa sig för vad det annars är.  


Det lät förresten som att jag är preggo när jag skrev "värken" - men det är inga födslovärkar, jag är icke pregnant. Menar bara vanlig smärta, om man nu kan säga så. Men ni fattar la what i'm talking about.



Fy fasen vad skönt det är att ha en blogg att klaga i (y) 

klaga och förklara.

Borde göra klart geografin tills imorgon också, hoppas verkligen att Marie och Donna har gjort sitt :p


Hej då.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards