Direktlänk till inlägg 6 februari 2010

storlördag

Av Natalie - 6 februari 2010 12:53

Hej på er!


jag ligger i vilostolen med täcket runt mig och kollar på reprisen av Grammy Awards 2010 - det är roligt!

Något som inte är så roligt är att jag och Ida drog på oss typ magsjuka igår/inatt.  Så det blev ingen träning imorse, utan jag åkte hem istället.

Gårdagen var dock bra, och jag hade kul i princip hela dagen tror jag :)  Jag o ida låg och vred oss av skratt när vi kollade in felsms.com, hehe.


Kan ha tatuerat mig igår också. Ville bara säga det.

Nu ska jag logga in på msn och se om annapanna är inne, vi should talk om våra sommarplaner.

sedan blir det svampsoppa , mm - gott gott!


Hej då , jag ska försöka blogga mer!

eller försöka o försöka, komma ihåg det snarare!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie - 16 februari 2010 20:40

Hej på er dear fanz (okej, jag tycker att HanaPee är cool när hon skriver så, och eftersom jag själv känner mig ganska cool i vissa stunder så brukar jag också skriva så, lite då & då)   Nu är det så här : Jag ska krångla till det - eller förenkl...

Av Natalie - 14 februari 2010 12:03

Godmorgon på er.   den här helgen kan jag inte direkt sammanfatta. på flera sätt har den inte varit bra för mig, men på några sätt har den det.   Men jag laddar för en ny vecka ikväll. nu ska jag lägga mig med boken Väggen som vi har bo...

Av Natalie - 12 februari 2010 20:45

Hej hej!   Det har visst inte gått så bra med "försöka blogga mer", men jag har inte kommit ihåg det, och då är det la bra onödigt iallafall, hehe.   Okej, jag har ingen aning om vad jag ska skriva ärligt talat. Så hej då.     (haha, ...

Av Natalie - 9 februari 2010 14:11


   halloj!   Idag vare friluftsdag på skolan, så jag tog en kortpromenad - den skulle vara 2 ½ h, men varade i NÄSTAN en hel timme ;) Efter det gick jag och gymmade, och gick sedan helt ensam till matsalen där det som tur var fanns klasskompisa...

Av Natalie - 7 februari 2010 16:51

Hej!   dagen har spenderats i en bil, och framför datorn känns det som. Vid halv elva-elvatiden åkte jag o mamma mot hagforshållet för att hämta louise, och sedan tillbaka. Så det tog några timmar, och när vi kom hem så blev det dator, sedan ät...

Ovido - Quiz & Flashcards