Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Natalie - 1 februari 2010 16:55

Goddagens :)


sitter hemma och har ätit mellanmål -  vilket idag inkluderade varm choklad! FY FAN VAD GOTT.


Jag är supertrött idag, men ska göra lite geografi till vårt arbete om Brasilien, och kanske göra svenskläxan vi har på torsdag. Lika bra att göra det idag, iallafall en del, känns det som.


Sedan ska jag ut på en promenix även fast jag känner mig rejält osugen på det. Skulle ha gymmat förut, men jag kände att det var bättre att åka hem eftersom jag är så trött - då kunde jag ju slappa o äta lite innan.

Men jag ska inte ge mig på att försöka springa tror jag, kommer nog bara halka!

jag är nämligen inte den smidigaste tjejen jag känner!


Nu ska jag ta mig en apelsin också - det är ingen hejd på vilket jävla matvrak jag är..


HEJ DÅ KOMPISAR

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards