Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Natalie - 7 februari 2010 16:51

Hej!


dagen har spenderats i en bil, och framför datorn känns det som.

Vid halv elva-elvatiden åkte jag o mamma mot hagforshållet för att hämta louise, och sedan tillbaka. Så det tog några timmar, och när vi kom hem så blev det dator, sedan ätande och vi fick lite besök. Nu är jag mätt och sitter här :)


imorgon får det bli träning, vet dock inte än om det blir på morgonen eller eftermiddagen, det återstår att se hur trött jag känner mig på möööran.


Min syster Louise fyller ju år om bara någon vecka, jag vet inte vad jag ska införskaffa att ge henne i present..

Det är den stora frågan just nu, känner jag.

Får kolla runt lite på nätet och i butiker istan.


Förresten, jag känner mig helt frisk nu!

Ha det bra ni också, kidz

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards