Alla inlägg under augusti 2009

Av Natalie - 30 augusti 2009 13:02

Idag är det en så himla fin dag!

det är höstigt, och solen skiner så underbart, och jag längtar till höstlovet.


Jag och mamma har varit ute och plockat lingon, blåbär och svamp:) bären ska vi ha på flingorna ikväll eller imorgon :) jag tackar schemaläggaren för sovmorgonen imorgon. <3



Av Natalie - 29 augusti 2009 22:10

en ensam kväll som denna:  

en älskad, underbar Anna Arvidsson att dela ord, känslor och tankar med genom msn,

och en Regina Spektor på youtube som sjunger om hur ingen skrattar åt gud när saker är hemskt.




det är äkta, det är ett liv jag kan tåla.



 <3

Av Natalie - 7 augusti 2009 16:33

Idag har jag gjort min sista dag på jobbet, Snart är det dags att äta lite körv med bröö.

Och för att lindra all plötslig dysterhet så lyssnar jag på melissa horn.




Av Natalie - 7 augusti 2009 16:33

Idag har jag gjort min sista dag på jobbet, Snart är det dags att äta lite körv med bröö.

Och för att lindra all plötslig dysterhet så lyssnar jag på melissa horn.




Av Natalie - 2 augusti 2009 16:32

Hej igen!

Nu har jag precis kommit hem från stan. Åkte hem till Anders, hans moder beställde biljetter till Lars (det blev parkett :P) och sen drog vi ut på en snabb cykelrunda till sågudden och tillbaka. Jag stannade vid Konsum och köpte dricka - tänkte köpa en massa gott till ikväll, men jag ville inte ha något när jag väl var inne i affären och såg utbudet :p inte ens kexchoklad, haha. fast det åt jag förut, kan vara därför xD Men en Sprite satt fint i det soliga, varma vädret.

Så jag åkte till GodisHuset och hyrde två filmer - Twilight och en som heter In the land of women. Hon, Kristen, som är med i Twilight, är visst med i den andra också.

Sedan satte jag mig vid pappas grav ett tag i solen och sjöng lite. Ja, det låter knäppt, men det var ingen där, och jag kände verkligen för att sjunga lite. Eller mest nynna, faktiskt, men lite sång blev det. Och sedan grät jag en pytteskvätt också, jag vet inte riktigt varför, bara för att jag saknar honom tror jag.


Nu ska jag ta en isglass och chilla (Y)


Av Natalie - 2 augusti 2009 12:52

hej hallå mina vänner och fans!


Jag har jobbat i en vecka (inte igår), så jag har inte skrivit blogg när jag varit på jobbet, och när jag kommit hem har jag typ inte orkat.

Hursomhelst.


Med start från klockan nio imorse så är jag ensam hemma några dagar. Det är skönt, men samtidigt har jag jävligt tråkigt för tillfället :p Förut satt jag och kollade brudklänningar, det var faktiskt kul ^

Nu sitter jag och snackar med anders på msn om lars-spelningen i höst, ska man boka ståplats parkett, eller ståplats hem? Fattar inte vad hem-grejen är ens :P Haha. Den är ju BAKOM scenen? ;o



Sedan tänkte jag cykla in till stan, kanske hyra en movie? Ska lägga mig tidigt ikväll, ska gå upp tidigt imorgon.

Får se vad jag fixar för mat idag, blir nog något enkelt :P

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards