Alla inlägg under januari 2010

Av Natalie - 31 januari 2010 10:38

Hej!


Gårkvällen var bra, men jag är ändå sur för att jag åkte hem vid tolvtiden - stod vid dörrarna cirka en kvart och kom inte in, och så ringde familjen typ fjorton gånger ;) Så jag tänkte att det var lika bra att åka hem!

Men förpartajet var nice, och jag är happy att jag har så fina och glada vänner!


Idag blir det iallafall pulkaåkning på Valfjället :) GRÄJT.

har velat åka pulka hur länge som helst nu i vinter, men det har inte blivit av.

Men känner jag mig själv, anders och ida rätt så kommer vi ändåinte åka så mycket, utan bara några varv och sedan sitta i stugan och dricka varm oboy ungefär - men det är inte helt fel det heller hörrni!



Have to tipsa er om min och Anders underbara blogg - iallafall KOMMER den att bli jättebra. Än så länge har vi typ fem inlägg, så..

Men vänta ni! ;D

www.kamelernaserdig.blogg.se    - ta er en titt eller två!



Ha det bra, nu ska vi sticka!

Av Natalie - 27 januari 2010 18:45

OOOONSDAAGSbajs.


vill seriously inte ha svenskaprov imorgon; mne nu skiter jag i att plugga mer. ORKAR ICKE, nämligen.


kollar på Vänner, sedan blir det nog en promenix i vintermörkret, with my mothaaaa. gangzta-style, yeah.

I'm a white girl from da woooods!


hej då.


Av Natalie - 26 januari 2010 18:17

Hej & Hå!


svenskaprov på torsdag, så jag läser språkhistoria.

jag känner mig så jävla nördig för jag tycker att det är intressant också - men mestadels är det drygt, förmodligen bara för att det är inför prov. Bara för att man måste. 
Och att det är så många sidor att läsa.


FAST jag ska försöka tänka så som Lisbeth, vår svenskalärare, säger: ingen kunskap är överflödig. (eller något liknande, jag kommer inte ihåg ordagrant)

men jag har en känsla av att jag kommer klaga som fan redan imorgon, om inte nu ikväll redan.


Snart blir det kvällsmat - jag är hungry!

min mage har värkt hela dagen; träningsvärk och hunger.

och en kvart efter att vi gick från matsalen förut så kurrade magen. DET är weird.

Hehe. hehe. heeeee.



Vänner börjar väl om sju minuter om jag inte missminner mig ?

Have to take a look, sedan blir det mat, och lite till svenskaläsning.

SEDAN är jag ledig.


PUSS på er.

Av Natalie - 23 januari 2010 14:31

Hej på er!

 

gårdagen var bra :)

efter skolan - som var ganska rolig eftersom vi bla spenderade lite tid uppe i tornet och sedan försökte hindra andra från att komma dit ;)

 

Vid halvsju gick vi till Jennys och åt GOOOOOD pizza - mums säger jag!

Det var kul, och jag & erica fick presenter :) Jag fick ett superfint halsband - tack tjejer!

Sedan blev det lite innebandy - slapp betala inträde, det gillas ;P

och efter två perioder så gick vi hem till Maja och spelade Med Andra Ord - riktigt roligt spel tycker jag.

efter ett tag gick några därifrån och kvar hos Maja blev jag, Marie och Erica till halv två ungefär :)

Det var en bra födelsedag helt enkelt :)

 

när jag kom hem idag så låg det brev i posten, bla från Anna med fina presenter och kort fick jag av henne!

 

Idag blir det Tiki med Ida, det blir nog kul ska  vi se :)

men nu är jag svinhungrig, ska hitta något att äta.

Ha det bra!

Av Natalie - 21 januari 2010 08:41

har företagsekonomi.

Det är inte så spännande just nu.

 

Imorgon fyller någon arton - det är jag! 

Av Natalie - 20 januari 2010 15:27

Hejhej!

 

Jag sitter här och kollar på Hannah Montana just nu, det är chill.

ska lägga mig i sängen ett tag tror jag.

 

mina enda planer idag - förutom att vila så mycket jag kan - är att ta en promenad, äta och läsa lite geografi.

Haha.

Det är verkligen precis så varje dag borde vara. Eller åtminstone en dag i veckan :)

 

om 1 ½ dag är jag eighteen years old.

Så det så.

 

nu är det Magi på Waverly Place - så bloggen känns lite underprioriterad nu ;)

 

Av Natalie - 20 januari 2010 07:03

Godmorgon på er!


vaknade idag och var ganska ok utvilad. SKÖNT!

dock är huvudvärken kvar - fattar inte varför jag har sådan här huvudvärk i veckor?

Men men. Kan inte direkt göra något åt det, så.


Tio i åtta ska jag vara hos tandläkaren :) haha - varför skrev jag smiley? Tydligen tycker jag att det är roligt att vara hos tandläkaren?

Jag kan ju inte säga att jag tycker att det är läskigt eller så iallafall. Det enda är att jag känner mig så oren när jag går därifrån - fastän man borde känna sig fräschare. 

Förmodligen kommer "äcklet" från att någon rotat i ens mun - en främling dessutom.


Iallafall. När jag kommer tillbaka till skolan så är det geografi; jag, donna och marie ska skriva ett arbete om brasilien.

det kommer bli grymt! ;)

hoppas vi.


hoppas att det går någon buss hem idag vid halvtvåtiden, för jag slutar tjugo över ett och vill heeeeem och sova då.


nu ska jag kolla busstider - hej då!

Av Natalie - 19 januari 2010 18:58

Godkväll!


jag ska lägga mig ner och dö lite.

för jag är jävligt trött.

men glad. så det är ett plus.

men ändå trött. så hej då! 


återkommer imorgon

Ovido - Quiz & Flashcards