Alla inlägg under juni 2009

Av Natalie - 21 juni 2009 16:07

Hej hej :) jag provar att mms-blogga ifall jag ska göra det under veckan :) tjoho

Av Natalie - 21 juni 2009 16:00

Nu sitter jag och lyssnar på Lars - inom en vecka kommer jag att ha sett tre konserter med honom!

Gillart!  ;D

Av Natalie - 21 juni 2009 15:16

HELVETE


Det kan tänkas att jag blir sjuk nu! Jag har ont i magen och mår illa, men hoppas att det går över idag! Blir jag sjuk nu när jag ska iväg på festival så blir jag såååå arg :S Men ja, eftersom jag är jag, så kan det lika gärna bara vara en dagsgrej som går över innan inatt - hoppas!


Håll tummarna för mig ni också! :)

Av Natalie - 21 juni 2009 14:30

Imorgon, 06.49, åker ett tåg till kristinehamn. I det tåget befinner jag, Louise och Anders oss. Ett annat tåg tar oss sedan vidare till Ställdalen, där vi väntar en stund och sedan hoppar på sista tåget till Borlänge - och där blir det feeeeeeeeeeeeeeestival!

Yeah!!



Packar la det sista nu,  + sitter framför datorn ;)  Ska hitta en väska att ha lite grejer i också, så jag ska väl dra mig härifrån snart. Sedan ska jag göra våfflor, som jag och Anders ska ha imorgon (Y) gottgott, ikväll blir det grillat också :)

Av Natalie - 20 juni 2009 15:39

Igår hade jag en trevlans kväll med Anders och Josefin hemma hos sistnämnda. Åkte hem vid tolvtiden idag :)


Ikväll kommer tjejerna hem till mig och vi ska väl äta mat och se vad som händer :)  inte så jävla mycket förmodligen eftersom jag bor där jag bor, men jag tvivlar inte på att det blir roligt! :D

Har packat och sådär idag, mamma tvättar idag så senare/imorgon blir det till att packa allting typ, och även göra våfflor och handla matsäck :)  Kan tänkas att det kommer med en rejäl godispåse på tågresan på måndag (a) haha ;)



 det var väl allt just nu - ha det bra!



Av Natalie - 18 juni 2009 14:25

Hej bloggen!


Idag är det regn ute, det var mysigt att vakna till det - fast jag har knappt sovit inatt, det har varit jättejobbigt. Men jag låg ialf i min sköna säng:) En helt vanlig säng, men den blir skön efte

rsom den är min,min,min.


Idag har jag sprungit omkring och lagt fram en del grejer jag ska ha med på festivalen, alltså börjat med packningen! Ska tvätta på lördag, och jag hoppas att allt jag ska ha är funnet tills dess! Gaad, annars dör jag långsamt. Nej, men jag vet inte vad jag tar mig till isåfall. Ska bli så skönt att packa ner allt och bocka för allt på en lista och känna att nu - NU är jag ready to go! Åker tio i sju på morgonen :s ;) Men vi kommer fram innan tolv, det är bra :) Hoppas att det inte regnar , eftersom vi ska stå i en lång kö (förmodligen) och få vår packning genomsökt av personalen, och sedan sätta upp tre tält :p så ni förstår varför jag inte vill ha regn. Ska dessutom gå med all jävla packning i ca en halvtimme :P  Ha! Det klarar vi lätt som en plätt ;)


Bye bye! ska in till stan nu!


Av Natalie - 16 juni 2009 10:58

Tjenna!


Idag blir det ingestrand :) Ska dra dit om typ en timme, ska se på sjunde himlen nu klockan elva ^^

Gick  upp för en timme sedan, åt frukost - finråg (runda knäckebröd) med marmelad och tropisk nektar-juice :D gottgottgott!


Ha det bra, :D

Av Natalie - 15 juni 2009 13:45

Hola people!


Idag när jag vaknade hoppade jag in i duschen ( jag älskar att duscha/bada :D) och sedan blev det lite frukost och bloggläsande. Efter det cyklade jag in till stan och fixade endagslinser, och när det var klart provade jag en massa bikinis på lindex, gav upp och gick in på kappahl. Där fick jag faktiskt med mig "rätt" bikinis med en gång :) Fast jag prövade några andra också. Men till slut fick det bli en grönrandig (gröntgröntgrönt, jao) överdel och en svart underdel:)

Ser lite förjävligt ut på mig, men jag skiter i det! Det får duga, för så här ser jag ut nu :) Thats it (y)



Och nu är jag hemma :) gött.

Ovido - Quiz & Flashcards