Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Natalie - 6 februari 2010 20:30

Hej hej hej, damer o herrar!


Jag har så jävla tråkigt! haha, eller är rastlös snarare.

Jag vill på bio, men eftersom jag dels är lite sjuk, och dels inte vet vad jag skulle gå på eller med vem så skiter det sig lite. Hehe.


Ikväll har jag målat lite med vattenfärg. Det är härligt, även om jag inte är så dddddddddduktig. Rätt dålig, om jag ska vara ärlig, hihi.

Halvkollar på melodifestivalen nu, ska ta mig ett bad sedan. Fast jag får inte bada tatueringen, tror jag.... Men får väl låta bli det då! Ska fanimej bada, kan jag lova er!


Nej, nu ska jag göra något roligt... vad det nu skulle vara? 

får väl typ sitta och pilla på tårna eller något.

Av Natalie - 6 februari 2010 12:53

Hej på er!


jag ligger i vilostolen med täcket runt mig och kollar på reprisen av Grammy Awards 2010 - det är roligt!

Något som inte är så roligt är att jag och Ida drog på oss typ magsjuka igår/inatt.  Så det blev ingen träning imorse, utan jag åkte hem istället.

Gårdagen var dock bra, och jag hade kul i princip hela dagen tror jag :)  Jag o ida låg och vred oss av skratt när vi kollade in felsms.com, hehe.


Kan ha tatuerat mig igår också. Ville bara säga det.

Nu ska jag logga in på msn och se om annapanna är inne, vi should talk om våra sommarplaner.

sedan blir det svampsoppa , mm - gott gott!


Hej då , jag ska försöka blogga mer!

eller försöka o försöka, komma ihåg det snarare!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards