Direktlänk till inlägg 22 juli 2009

Shrimp-boat

Av Natalie - 22 juli 2009 15:55

Här sitter jag nyduschad vid Lollos dator (sorry, men den är snabbare och bekvämare att sitta vid just nu) och väntar på att klockan ska bli halv fem så att jag ska ta på mig kläder och sminka mig.

Vid fem ska vi åka till charlottenberg och hämta Louise vid hennes jobb, och sedan in till Arvika och äta på räkbåten! MUMS:D

Jag hoppas att det kommer bli gott - äntligen något jag är sugen på att äta! Hoppas jag fortsätter känna så dessa timmar som är kvar. I någon vecka nu så har jag inte varit sugen på någon mat, that sucks. Det är inte så "jag" ju, som alla vet. Jag brukar ju vara sugen på det mesta ( HA HA ).


Nej men som sagt, det känns som att räkor i stora lass kommer sitta fint. idag har jag ätit en mjukglass :P  haha, som sagt - inte likt mig!


Vad har jag gjort idag då - undrar ni?

Joo, jag har varit på tippen med grejer tillsammans med mamma och Bosse. Det var inte alltför tråkigt (haha, vafan, tänker väl ni? Jag också) och jag hade på mig kortbyxor - vilket också är ovanligt för mig. Jag gillar inte riktigt att ha på mig det, men idag sken solen när jag vaknade så why not, tänkte jag.

Dock var det inga snygga shorts, utan tvärrandiga i olika färger. De är nästan lika fula som de låter. Jag skämdes lite och var glad att jag hade solglasögon när jag gick över torget för att köpa glass till mig och mamma. Jag såg ut som en turist.



 Jag borde bli nominerad till Mest Intressanta Blogg - och självklart vinna!


Toodels!  

 
 
visornas andan

visornas andan

5 augusti 2009 21:33

och ja, det var ju jag, anna den allsmäktige, som skrev den förra kommentaren förstås ^^

http://abstraktion.blogg.se

 
visornas andan

visornas andan

8 augusti 2009 00:21

hum, ser nu att kommentaren som jag glömde skriva namn till inte kom fram alls.. jag skrev iaf att jag tycker toodels är ett av världens underbaraste ord iaf ^^

http://abstraktion.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie - 16 februari 2010 20:40

Hej på er dear fanz (okej, jag tycker att HanaPee är cool när hon skriver så, och eftersom jag själv känner mig ganska cool i vissa stunder så brukar jag också skriva så, lite då & då)   Nu är det så här : Jag ska krångla till det - eller förenkl...

Av Natalie - 14 februari 2010 12:03

Godmorgon på er.   den här helgen kan jag inte direkt sammanfatta. på flera sätt har den inte varit bra för mig, men på några sätt har den det.   Men jag laddar för en ny vecka ikväll. nu ska jag lägga mig med boken Väggen som vi har bo...

Av Natalie - 12 februari 2010 20:45

Hej hej!   Det har visst inte gått så bra med "försöka blogga mer", men jag har inte kommit ihåg det, och då är det la bra onödigt iallafall, hehe.   Okej, jag har ingen aning om vad jag ska skriva ärligt talat. Så hej då.     (haha, ...

Av Natalie - 9 februari 2010 14:11


   halloj!   Idag vare friluftsdag på skolan, så jag tog en kortpromenad - den skulle vara 2 ½ h, men varade i NÄSTAN en hel timme ;) Efter det gick jag och gymmade, och gick sedan helt ensam till matsalen där det som tur var fanns klasskompisa...

Av Natalie - 7 februari 2010 16:51

Hej!   dagen har spenderats i en bil, och framför datorn känns det som. Vid halv elva-elvatiden åkte jag o mamma mot hagforshållet för att hämta louise, och sedan tillbaka. Så det tog några timmar, och när vi kom hem så blev det dator, sedan ät...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards