Alla inlägg under juli 2009

Av Natalie - 1 juli 2009 10:04

Hej!


Vi hade en underbar vecka i Borlänge på Peace & Love! :) Orkar inte gå igenom allt vi såg och gjorde, det blir för mycket :P


De senaste dagarna har jag varit och badat med familjen, och igår även Ida :)  Det har varit superhärligt, och igår planerade jag och Ida vår cykesemester vi ska dra iväg på under några dagar! :) Ska bara upp till Glaskogen, men det räcker gott och väl! Ska kolla SMHI nu för att se hur vädret planeras att bli nästa vecka, för det är då vi tänkte åka iväg. (:


Idag får vi se vad det blir - ta det lugnt antar jag. Kanske röja liiite på rummet eftersom Vivi ska hit och hon sover i min överslaf :P  Det är alltid ett bombnedslag när hon kommer (a) 

Ska väl lägga mig ute och läsa ifall det är varmt och soligt ute - får ta mig en titt snart, efter att jag ätit frukost.

Vaknade genomsvettig idag (det gjorde vi varje dag under festivalen, det var ju stekhett i tältet och överallt!) och fick hostande ta mig ner och ta en svalkande dusch! Duscha är så otroligt härligt, verkligen :)

Jag hoppas att förkylningen jag drog på mig i helgen försvinner idag eller iallafall imorgon. På fredag åker jag ju till Stockholm till mamma :) <3

Ikväll vet jag förresten redan vad jag ska hitta på - ska se på premiären av Ice Age 3 (Y) Härligt! Synd att det krockar med rix fm-festivalen i karlstad, men men ;) Det hade ändå bara varit en kul grej så det gör inget (till skillnad från det livsviktiga i att se filmen ;D )


Nej kära vänner (ååååh, laaars säger alltid "kära vänner" - jag dör) nu ska jag se vad jag ska hitta på till frukost och sedan ta Harry Potter 3 (coolt, ja) med mig ut i solen/skuggan och läsa :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards