Direktlänk till inlägg 2 januari 2010

Rubrik saknas

Av Natalie - 2 januari 2010 16:28

Hej!

jag har inte så mycket att säga just nu, men känner för att skriva litegrann - då är det ni som blir lidande, haha!

Sitter och kollar lite halvt på reprisen av Victoria Secret-visningen, det är roligt. De ser ut att ha så himla roligt, och av det jag sett av Heidi Klum så verkar hon vara så jävla skön människa.

Vore inte fel att vara kompis med henne och seal.


Vet ni hur jobbigt det är att ha begränsat med vatten? Jag känner sympati för de som lever i länder med liten tillgång till sötvatten att tvätta sig med och laga mat av.

Men men, så är det. Snart är det väl slut på det, får jag hoppas. Inte på sötvattnet, utan bristen på det.

Fast i det stora hela är det ju inte så; no no. MEN jag försöker tänka bort det (för det är ju så jävla smart, men jag orkar inte. arroganta jävla skitunge, tänker jag om mig själv nu. ) 


Jag vill se på Oceans thirteen idag; såg jag på twelve igår som jag kanske nämnde; och det är ju bra filmer.

jag vet inte om jag sett hela elvan, faktiskt. haha "elvan" - ettan brukar man ju säga annars ;) Men  ni fattar!

Så egentligen vill jag ju se den också. 


Men just nu vill jag egentligen bara duscha, fast det blir det nog inget av idag. Duschade ju igår iallafall, så det är ju rätt chill men jag känner mig ändå lite disgusting.

Men nu får det bli ändring här i mitt liv - jag får försöka hitta på något nu.  haha, troooligt.


Nej men , HEJ DÅ.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie - 16 februari 2010 20:40

Hej på er dear fanz (okej, jag tycker att HanaPee är cool när hon skriver så, och eftersom jag själv känner mig ganska cool i vissa stunder så brukar jag också skriva så, lite då & då)   Nu är det så här : Jag ska krångla till det - eller förenkl...

Av Natalie - 14 februari 2010 12:03

Godmorgon på er.   den här helgen kan jag inte direkt sammanfatta. på flera sätt har den inte varit bra för mig, men på några sätt har den det.   Men jag laddar för en ny vecka ikväll. nu ska jag lägga mig med boken Väggen som vi har bo...

Av Natalie - 12 februari 2010 20:45

Hej hej!   Det har visst inte gått så bra med "försöka blogga mer", men jag har inte kommit ihåg det, och då är det la bra onödigt iallafall, hehe.   Okej, jag har ingen aning om vad jag ska skriva ärligt talat. Så hej då.     (haha, ...

Av Natalie - 9 februari 2010 14:11


   halloj!   Idag vare friluftsdag på skolan, så jag tog en kortpromenad - den skulle vara 2 ½ h, men varade i NÄSTAN en hel timme ;) Efter det gick jag och gymmade, och gick sedan helt ensam till matsalen där det som tur var fanns klasskompisa...

Av Natalie - 7 februari 2010 16:51

Hej!   dagen har spenderats i en bil, och framför datorn känns det som. Vid halv elva-elvatiden åkte jag o mamma mot hagforshållet för att hämta louise, och sedan tillbaka. Så det tog några timmar, och när vi kom hem så blev det dator, sedan ät...

Ovido - Quiz & Flashcards