Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Natalie - 7 oktober 2009 18:55

Hejsan! :)


jag har inte bloggat på några dagar, har inte orkat. ärligt talat har jag knappt suttit vid en dator.

på fredag är det prov i företagsekonomi, och jag tänkte få Mvg så det vore fint om jag pluggade nu :p  läste på förut också,men det krävs tyvärr nog mer än så.

Imorgon är det kör , vilket är roligt och lite terapi på veckorna :) jag äääääääälskar att sjunga, yeaaheah.


 sen ska jag se Män Som Hatar Kvinnor - om jag orkar vill säga. fick låna den av Maja :) hoppas dock att jag kan låna den tills på fredag ifall jag inte orkar se den ikväll när mamma & louise kommer hem. Louise är påteorilektion nu, och jag har ätit jäkla god mat :) Potäter, lax (i mitt hjärta ,jao. gott), och någon god dressing, och så lite ärter och tomater på det.


nej, nu ska jag ta tag i läxläsandet!

ha det!

Ovido - Quiz & Flashcards