Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Natalie - 23 oktober 2009 23:45

Godkväll gott folk!


nu sitter jag nyduschad vid syrransdator för att uppdatera migom vad som händer i omvärlden.imorgon är det full rulle, scoutmöte först, sedan åker jag till björn ! jag saknar dig jämt!

och på söndag , som ni vet, ska jag åka till annnnnnna! dig saknar jag också jämt och ständigt, & i can't wait:d (jo, ofc kan jag vänta, särskilt eftersom vi träffas om kanske 40 h -jag orkar inte räkna ordentligt, så jag chansade;d )


Men nu ska jag släcka ner i alla rummen, och gå och lägga mig. det är välbehövligt :)


Godnatt

Av Natalie - 23 oktober 2009 11:53

Hej!


Vet ni hur skönt det känns att man inte hade några läxor tills idag, och att halva skoldagen har gått nu, att det är två softa och en möjligtvis soft lektion kvar? Det är lovely!

Sista provet innan lovet gjordes igår, det var kristendomen som diskuterades, och det gick väl rätt bra tror jag :)


När jag kommer hem ska jag hänga upp tvätt på elementen, och hoppas att de blir torra snabbt, när det är klart (hoppas att det blir torrt idag, annars blir det bråttom imorgon bitti) för de ska strykas och läggas i bagen också.

För imorgon vid halvfyratiden åker jag till Björn, och på söndag tar jag bussen till Anna :D (dock klockan sju på morgonen, men vad gör man inte?)

Innan jag åker till björn imorgon ska jag på något scoutmöte tjugo över elva. Det är något speciellt tror jag, eftersom vi ska mötas i arvika och inte åmotfors, och för att det är på en lördag. Men vi får se vad det är - det blir säkert kul! Det mesta blir faktiskt vad man gör det till, förresten. Om man har bra sällskap iallafall.


på tal om sällskap så hoppas jag att det inte är många som ska åka samma buss som jag på söndag, för jag vill inte att det ska vara jättehögljutt och inte kunna lägga upp benen ibland. Fast om det ändå är mycket folk så får jag deal with it - musik och en bra bok är ju inte fel :) kommer nog ha världens matsäck med mig också - kan tänka mig att det blir en del choklad och mandariner! hehe.


Ha det bra! Det ska jag :)


Ovido - Quiz & Flashcards