Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Natalie - 24 oktober 2009 09:11

Godmorgon kära läsare! ;)


När jag vaknade imorse mådde jag pyton och hoppades verkligen att frukosten skulle göra lite underverk. Nu har jag ätit, men något underverk blev det inte, men ändå helt klart bättre!

igår åt vi någon slags avokado-räk-cremefraiché-röra som jag fortfarande känner smaken av - inte mysigt :p 


Men jag låter inget fånigt morgonillamående förstöra min dag,inte! För jag ska ha en superdag :)

och en supervecka :)


snart ska vi åka till stan, Louise ska jobba så hon ska med tiobussen, jag & mamma ska handla matsäck till mig. Jag måste förresten finna en kylväska, det har jag glömt bort. äsch ;P


Nej, ha det bra hörrni,

jag skriver när jag kan! :)



åååååh, jag fattar inte hur jag ska orka upp imorgon ^

men det ska gå ( it better, för annars missar jag ju bussen, haha )

Ovido - Quiz & Flashcards