Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Natalie - 9 oktober 2009 11:55

Goddagens ni hundratals läsare!

Jag har lunchrast nu - alltid härligt. Skollunchen idag var inte fel alltså, jättegod lasagne - sådant gillar jag. Om tjugo minuter har jag geografi och efter det svenska o engelska; men det kommer nog gå ganska snabbt (hoppas jag - att gå hel dag på fredagar är opepp. Fast hellre det än på måndagar, iofs).

När engelsklektionen äntligen är över ska jag gå ner till konsum/ica och möta upp Ida wistrand :) ska köpa ngt gott att äta, kan jag gissa mig till att det blir grönsaker och dipp?? Förmodligen godis också - det är ju också ett ganska vanligt inslag på våra filmkvällar :)  men ALLTID grönsaker och dipp.


Hursomhelst, det är bara ca två veckor till höstlovet - Anna, då ses vi! <3

Ovido - Quiz & Flashcards